måndag, augusti 31, 2009

Det blev en lugn dag!

Och de var skönt!
De behövdes. :)
Isac hade läxa när han kom hem så vi hjälptes med den. Han gillar ju som jag sagt tidigare skolan, så de är inga bekymmer med läxor heller. (han vet att det första som händer när man kommer hem är just att göra läxan. )

Blev wokgryta till middag. Mums!!!! Gott och enkelt. Skönt att ha lunchen klar för morgondagen med.

Självklart blev det träning ikväll. 1 timmes styrka. Mina armar kändes som spaghetti efteråt. En härlig känsla.
Min grötfrukost börjar bli en vana. Jag känner att jag mår så mycket bättre av den. Så de fortsätter jag med...

Åh, vad jag ser fram emot helgen. Vad roligt vi ska ha E! :) Håll dig pigg nu bara så ska jag försöka göra detsamma!

Nu hoppar jag i säng.
Natti natt på er!

1 kommentar:

Petra sa...

Tack tack vännen ! Du e allt go du! =)
Ha en underbar kväll! Här e de massa förberedelser inför imorgon!
Kramar