onsdag, augusti 26, 2009

Kväll!

Full rulle.
Isac var feberfri igår när jag lade mig. Även imorse. Så de fick bli skola för hans del. Gissa om han var glad? Ja!!! (han vill inte missa skolan direkt) De är mammas kille de. ;)
Så gubben fick gå på jobbet med. (de var han inte inställd på, men de gick bra ändå, *skratt* )

9 timmars arbetsdag idag. Slutade kl 17. Då kom familjen och hämtade upp mig. Badhuset direkt! Hela familijen badade. Elina var skeptisk till en början, men sen plaskade hon på. Hon och jag badade i 40 minuter. De övriga höll ut hela timmen. (lektimmen)

Trötta barn när vi kom hem. De hoppade i säng och samtliga sov innan 19.45.
Imorn får vi sova till kl 7! Rena rama sovmorgonen.
Jag är ledig. Så jag och tjejerna ska mysa. Isac har ju sin skola. Vi får mysa när han kommer hem.

Tog en 30 minuters rask promenad ikväll! Skönt! :)

Nä, nu bli de snart sängen känner jag. *trött i ögat*

4 kommentarer:

Sanna sa...

Härligt med bad! Här har vi full rulle med att packa. Medhjälparen är inte alltid så hjälpsamma. Och de går redan i Greklands-tid, somnade inte före halv 9! så ja, lite trött i ögat jag med och har lite grann kvar att stryka.. det finns inget värre ;)

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Sanna: Usch då! Är INTE alls avis på er! ;) Är de på lördag ni åker? Jag vill meeeeee! ;) Kram

Therese sa...

Ha, ha så gulligt av Alice :-) Trodde Svea mest var en ettrig liten unge som gick för sig själv *skrattar* Tur hon har Alice :-) Och om man säger så så kommer jag itne visa mig offentlgi på ett tag tills detta är glömt, varför ska man vara så pinsam jämt och glappar med käften överallt?! *skrattar* Kram

Nina sa...

Skickar en kram till dig, inte för att den kanske hjälper men ändå!

Kram kram