fredag, augusti 21, 2009

Grattis min vän!

Stort grattis till min vän Sanna som idag fyller 30 år! :)
En fikadejt på Görans hade vi. Alltid lika trevligt! Fler bloggvänner befann sig på fiket när vi var där. Roligt att få träffa "mamma bus" med. Henne hittar ni här: http://www.ulriksfors.blogspot.com/ Nu har man ett ansikte på den man läser hos. :)

Hann med en timmes styrketräning på fömiddagen med. Massa folk som tränade samtidigt var det. Som tur var så hade jag hunnit träna nästan klart innan folket strömmade in.
Ett helkroppspass blev det idag. (då jag inte tränade nåt igår)
Hade tänkt sola med. Men de insåg jag att jag inte skulle hinna om jag ville ha nåt matnyttigt i magen innan den goda chokladkakan med grädde och den gudomliga colan slank ner i min mage! ;) MUMS!

Var ner till farbror doktorn på förmiddagen med. Ville kolla upp mitt knä. Men dr tyckte vi skulle avvakta. Jaha? Pronaxen och omeprazol. Tack och hej typ. Jag skulle återkomma om knäet började svälla och vara varmt. Inte tusan går jag tillbaka till den läkaren iallafall....
Ville ju att de skulle kolla upp de ordentligt. Skicka en remiss till röntgen. Men nej då!
Nu jäklar ska jag träna hårt så knäet sväller. Tar de mej på allvar då?????

Eftersom fredagen redan börjat i ätandets tecken så fortsätter vi äta onyttigt till middag med.
Myway-here we come!
(Bara gubben kommer hem från jobbet sen då)

Nu står Alice och tjatar om datorn...
Bara att låta henne sitta!
*tjing*

3 kommentarer:

Sanna sa...

Man tackar för det goa fikat och mysiga sällskapet! :) Man kanske klarar av att vara en "tant" nu då ;)

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Detsamma. Det är alltid skoj att få ett ansikte på den man brukar "prata" med. Måste dock erkänna att jag har varit lite slarvig med att kommentera i din blogg sista tiden men jag brukar iaf hålla mig uppdaterad. Kommer till D fler gånger så vi ses väl kanske då. Ha det gott :)

Petra sa...

Hej hopp!
Vilken fart! Ha ha märks att du har fullt upp i dina texter!
Va duktig du e som tränar så mkt.

Ha en underbar helg ni oxå!
Kramar