tisdag, augusti 18, 2009

Jag gjorde det!

Fönsterna fick en snabbomgång. Tog de värsta. Bytte gardiner. :)
Snart är de dax för att starta med middagen.
Mer besök blev de på eftermiddagen då Alice andra bästa kompis W med storebror och pappa kom hit. Surra lite skit. Isac fick en Wii-spelarkompis! :)

Pajen jag slängde ihop imorse har jag numera tagit 2 gånger av. *suck* Jaja, de är bara att inse. Ikväll blir de träning. Haha!

Nä, om man ska ta tag i matlagningen då kanske? Går ju inte att sitta framför datorn.
Alla hungriga magar ska mättas. Och gubben kommer ju hem inom en timme!

*stänger av datorn*

4 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Va duktig du är jag bara tittar på mina och tycker de ser förskräkta ut och tänker jag tar dem i morgon,men inte blir det phu phu.Kram

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Britt-Marie: Inte blev de nån större skilland på mina fönster. Och barnens små handavtryck dyker upp lika snabbt som de försvann. Men jag vet ju att jag gjort det iallafall.
Föresten såg du så hurtig ut en morgon när ni var ute och gick.
Jag körde förbi er med hemtjänstbilen! :)
Kram

Britt-Marie sa...

Ja kan du tänka dig jag går varje morgon 5km,och då har min svägerska och svåger hängt på.Det är ju bra att få hjälp så jag behöver bara gå med en vovve.Du kan väl tuta när du kör förbi mig,för jag känner inte igen hemtjänstens bilar numera.Kram

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Britt-Marie: Men gud vad du är duktig! :) Klart jag ska tuta nästa gång jag ser dej. Kär dock inte den svängen så ofta!Vi har röda golfar numera!
Kram