torsdag, augusti 06, 2009

orolig natt!

Lite sömn ha de blivit i natt. Kl 4 gav jag upp. Elina har väckt mig. Ropat på mamma. Vet int vad de är. Bara hon inte håller på att bli sjuk. Öppnade fönstret i sovrummet så de kom in lite luft. HUR varmt som helst var det. Båda stora hade kommit in till oss med...
Jaja, ska väl överleva dagen ändå.
Passar på att ta en promenad innan jobbet. Röra på döfläsket lite.
Kanske hinner ja bli lite pigg innna jag kommit fram till jobbet? *hoppas* JUst nu är jag liiiite trött.

Kram till er som tittar förbi. Imorn kl 14 gör jag helg! :)

3 kommentarer:

Vanja sa...

Huva då...tur du sluta tidigt idag ändå, de är ju så kvavt å hemskt nu då de är röten med. Fy! Sköt om er. KRAM.

Vendela sa...

Ah, det var nog värmen som gjorde att de sov dåligt. har ni också kvavt? Här är det så sjukt kvavt! inte skönt när det blir så. här går golvfläktarna dag och natt, hade inte klarat mig utan dem!

Kramis

Sanna sa...

Hej vännen! Det brukar vara ett tecken när Anthon vaknar på nätterna eller sover oroligt att han börjar bli sjuk..

Får hoppas att det itne är det bara..

Hoppas att allt är bra med dig och att nu njter av att vara hemma igen =)

Kramar om dig