tisdag, augusti 25, 2009

Mina tankar idag!

På fredag skulle min ängel fyllt 6 år.
Han skulle ha börjat förskolan igår. Varit en stor kille.
Tänk så roligt han och Isac skulle haft det. Bara 1 år och 8 månader emellan...
Men så blev det inte.
Min ängel får fira sin födeledag på "andra sidan". Bland släkt och vänner.
(jag vet ju redan att han är väl ompysslad där, det känns skönt att veta)
Jag jobbar på fredag. Men på torsdag bakar jag en tårta, åker ner en sväng under fredagen med en liten present. Ja, ni kan kalla de konstigt! Men för mig/oss finns Oscar iallafall.
(Han ska firas som övriga barnen, men på ett annorlunda sett)

Försöka sova då...Så man orkar upp imorn.
Gubben blir hemma med sonen.
Jag och tjejerna kliver upp tidigt.
Ser fram emot torsdagen. Den enda lediga dagen denna veckan...

Sov gott!

8 kommentarer:

Erika sa...

Usch, vännen....nu är den besvärliga hösten här! Tycker ni gör helt rätt som firar O:s födelsedag & att I, A & E är införstådda med att de skulle haft en bror. Känns som igår Ewa ringde å berättade vad som hänt...men, man inser att tiden går. Alla har vi våra olika sätt att sörja, sakna & minnas på..och vi måste respektera varandras olika sätt! Om du behöver prata, skrika, gråta eller något annat så är jag som längst ett telefonsamtal bort!Kramar i massor...

Sanna sa...

Styrkekramar! Klart du/ni ska fira honom!! Bara för att han blev en liten ängel betyder inte att han aldrig funnits. Kommer att tänka på dig på fredag vännen, det vet jag!

Anonym sa...

Hej Kia...Hittade en blogg som du kanske är intresserad av. Du kan väl titta om det är nåt för dig. Adressen är: http://blogg.passagen.se/pgrrr/
Hoppas att du tycker om den. Tänker på dig...Kram Annica

Tess sa...

Oj, här sitter jag och gråter nu! Inga ord, bara tårar....
Kram

Emma sa...

Tack snälla, känns såå kul att få ge Nova en lillasyster eller lillebror :) Jag var tänkt att hålla det hemligt ett tag till men insåg att skulle vara dumt - för yes, det syns ganska väl ;) Hihi. Kram kram!

sanna sa...

Tänker på dig vännen.. man kan inte sätta sig in det här. Man vill inte för det gör för ont..

Massor med kärlek till dig..

Kramar om

Anonym sa...

Jag tycker inte de är konstigt,han ha ju funnits och kommer alltid finnas med er,fast på ett annat sätt. Sen kan man nog aldrig uttala sej om man inte ha gått igenom va ni har.

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Till er alla:
Tack för era värmande kramar och kommentarer! Kram till er alla!