söndag, augusti 23, 2009

träningen byttes mot bullar! ;)

En ganska stor skillnad.
Blev grymt arg när jag skulle fara och träna! STÄNGT? Skit också.
Hem, tänkte gå en promenad. Då börjar de regna. Bläää!
Då, från nån av grannarnas hus, kände jag bulldoft! Mums!!!!
Så då bestämde jag mej för att baka bullar.
Sagt och gjort. Nu har jag ca 100 nybakta bullar. Gott gott!

Träningen får vänta tills imorgon. Men en sväng med min skiva och en promenad kanske hinns med ikväll? Innan barnen ska badas... Ja, de går runt runt...

Kram på er!

3 kommentarer:

Tess sa...

Mmmm, bullar är gott det! Fast å andra sidan är det ju skönt att träna också. Själv ligger jag lågt på den fronten nu...jag kör mest på bullar för tillfället :)

Therese sa...

Ja det var ruggit skönt att få komma ut och röra på sig och vara på tu man hand med gubben! Och jag får se positivt på illamåendet, nu kanske jag slipper att gå upp 30 kg denna gång?! *skrattar* Kram kram och hoppas du får en fin dag :-)

Petra sa...

Hej hej!
Ja de e störigt när barnen vaknar tidigt. Inge kul alls.
Oj då bullbak, så duktig du e. De e ju så gott med nybakade bullar. Mumms!
Kramar