fredag, augusti 07, 2009

En dag på "riset" (Risnäset)
Isac fann sin helt oanvända båt, som han skulle ha med sig ut... Och den användes flitigt.



Elina åt massa gott mellan baden...



Men sedan kom hon på att hon skulle doppa sig. Det gjorde hon...Med råge!!! Hela hon försvann!





Isac diggade båten skarpt! Den hänger med imorn om vädret tillåter...


Alice testade att ro. (bordet som står i vattnet har jag INGEN förklarning till....)


Åh, vad jag hade velat vara med idag... Men imorn är de min tur med. Om de är lika fint väder vill säga...

1 kommentar:

Angelica sa...

Jasså trodde du jag va äldre. Inte så ovanligt. Har hört sen jag va 15 16 år att jag ser ut som 19 20.

Jag måste bara få fråga, vad hände med oscar egentligen? Blev som lite nyfiken när du berättat att ni också legat på Barn 4. Känns så skönt att man inte är ensam,eller skönt och skönt hittar inte de rätta ordet, men hoppas du förstår vad jag menar.
Kram