söndag, augusti 30, 2009

Say no more!

Trött!!!!!
Men nu är jobbarhelgen över! Ledig i 2 dagar. Känns skönt! Jag och tjejerna ska mysa.
Gjorde bort lite städning ikväll. Jobbade till kl 17. Inte hungrig. Åt lite keso med grönsaker och rödlök bara. MUMS! :)

Var ner till min ängel en sväng med. Såg att de såg fint ut där. Mamma följde med. :)
Badade min lilla lortgris med. Elina alltså. Hon är lite snorig. Hoppas att hon inte blir mer förkyld. Mammas gumma.

Tog mig en 40 minuters rask promenad när barnen lagt sig. Var jätteskönt tills regnet överaskade mig. Hade säkert blivit en längre promenad, men de blev en aningens blött. ;)

Nu väntar sängen. Ska läsa lite innan de är dax för John blund att komma.
Hoppas att ni haft en fin helg.
Massa kärlek till er alla!!!

4 kommentarer:

Vendela sa...

Vad skönt för dig att få vila ett par dagar nu! Ja..vila från jobbet iaf... :-) Tycker ni gör det så bra alla som jobbar inom vården!

Många kramar och hoppas du får sova gott!

Tess sa...

Duktig tjej! Nu har du gjort dig förtjänt av att få vila i två dagar :)
Kram

sara sa...

Hejsan. Kul att du lämnade en kommentar hos mig :)
Har ju sett din bloggadress ett par gånger hos flera av mina bloggvänner. Men har inte kikat in till dig särskilt många gånger...
Skönt när en jobbhelg är över, de är inte roliga de där helgerna. Vad jobbar du med?
Ha en fortsatt bra dag

sara sa...

jag såg ju sen i din profil att du jobbar som undersköterska, hade för bråttom med min fråga ;)