måndag, augusti 17, 2009

1:a dagen!

Första dagen för tjejerna på dagis och storkillen på fritids är nu avverkad. Drygt 8 veckors sommarlov fick de. Tror dock att de tyckte de var skönt att få komma tillbaka. Tillbaka till kompisar och fröknar! :)
Det hade gått bara bra. Skönt att höra...

Imorn ska vi vara hemma och mysa. Jag är ledig. Söta T ska komma och hälsa på Alice en sväng med. Roligt! :)
Alltid skoj när barnen har kompisar.

Efter jobbet och middagen så tog jag mig i väg till styrkehallen! Körde i genom hela kroppen. Skönt som tusan. Dock krånglar mitt knä fortfarande och jag känner mig begränsad. Borde gå till dr. Jag vet. Men vad ska de göra? De blir väl remiss och en evig väntan. *suck*
(sedan är jag lite rädd över vad de ska visa sig vara för fel med... )

Nu sover tjejerna. Isac är på G i säng med. Och deras mor. Tröttare än tröttast!
Kram på er alla!

4 kommentarer:

Vendela sa...

Ah men så duktig du var som tog dig iväg ikväll!

Imorgon är det jag som ska ut på promenad - så det så! Nu är det slut på latmanstiderna hi hi

Kram o godnatt

Tess sa...

Hej. Vad kul med lite nya läsare. Blev ju förstås nyfiken på din sidan nu, så jag kollar runt lite här :)
Ha det så gott!

Tess sa...

Fi blogg du har!

Bea sa...

Jasså, kom det på radion oxå? Det missade jag...
Ja nu får det banne mig bli en ändring på detta. Jag blir så förbannad och ledsen när jag tänker på hur enkelt det hade varit att räddat pappa, han kunde ha levt idag, och det smärtar.
Tack för kommentaren, sköt om dig!
Kram
Förresten...den där dvd:n du tränar efter, finns den att köpa än idag? ;)