onsdag, augusti 19, 2009

Sover i kapp!

De tror jag att jag gjorde i natt. Somnade kl 21!!! Och sov till strax före 7. Så skönt! Jag behövde det.
Hade säkert sovit längre om inte barnen vaknat. *skratt*
Ska ta å gå ner med min minsta gumma nu. Få av pyjamasen och på med nya kläder. Vällingen har hon druckit upp. Hörde när hon kastade ner flaskan från sin säng. ;)

De stora ligger nog kvar ett tag och ser på barnkanalen. Skönt att slippa stressa!
Ska försöka hinna med både klippning (om de finns nån tid), träning och lite sol idag.
Får se vad de blir.

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Tess sa...

Åh, vad härligt med så mycket sömn!
Hoppas du får en bra dag.

Petra sa...

Gomorgon!
Va skönt att lägga sig så tidigt! VArför gör man inte de oftare? De e ju så skönt.
Tyckte jag la mig tidigt igår ja. 23.00 ha ha
Hoppas ni får en bra dag
Kramar