torsdag, augusti 20, 2009

Annat...

Det blev en annan dag än vad jag trodde först... Men de gick ju bra de med. Ombyte förnöjer som de så fin heter! ;)
Var trött imorse. Men de gick ändå. Huvudsaken barnen är glada och nöjda!

Orkade inte fara och träna efter maten. Slängde ihop en sockerkaka och bjöd mamma och pappa på fika istället. :) Sedan blev de en promenad med goa Sanna! :) Tack för sällskapet.

Nu är barnen badade, mätta i magen och ligger i sina sängar....
Imorn ska de få fara på dagis/fritids en sväng. Jag måste fixa en del saker. Och då har de nog bättre på dagis och fritids. :)

Nä, nu ska jag kika vidare på tv. Usain Bolt tog just världsrekordet på 2oo m. Inte klokt! 19.19! Hur kan man springa så fort?????

3 kommentarer:

Sanna sa...

Ja, det var skönt att komma ut lite och röra på fläsket :) Tack själv. Han Bolt är inte från denna värld.. nåt skumt är det säkert. Men passande namn har han iaf :D

Tess sa...

Onödigt fort om du frågar mig!!!
Kram

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Sanna: Säg bara till när du vill ut å promenera så hänger jag på! :)
Ja, eller hur?
Kram på dej!