onsdag, augusti 12, 2009

Hos oss händer de saker...

Igårkväll var jag alldeles för trött för att skriva då jag kom hem kl 23 från jobbet. Sov illa...=(
Varför får man inte sova om nätterna tro? Jo, de vet jag ju. Men ändå... Jag vill sova. Orkar inte annars...

Iallafall så hade gubben lyckats att slå sönder en av vingarna på takfläkten igår när han och barnen spelade tennis på Wii-spelet. ;) Herregud! Höll på att skratta ihjäl mig när jag hörde det...
Men idag så skrattade jag inte när jag kom hem och fick höra att även tv´n fått sig en smäll. Isac hade tappat kontrollen in i tv´n. Numera kan man inte se nåt på den. *jippi*
Vad ska man säga? Skadan är ju redan gjord. Han hade varit hysterisk i 2 timmar efteråt... Rädd för vad mamma skulle säga. Mammas lillkille.
Så nu står en gammal tv i vardagsrummet... Tills vi köpt en ny! Jaja...
De händer alltså saker medans man jobbar. ;)

Var grymt trött på jobbet. Skönt att sluta 12. Har hunnit med både en promenad och träning på gymmet i eftermiddag/kväll. Skönt för kroppen.
Fick skratta lite med. De behövs ju alltid! :)

Nu är farbror P här och spelar med barnen. Elina ligger i sin säng och ser på "i drömmarnas trädgård".
Ska äta lite räkor sen. *mums* Blev så sugen på de när jag var och handlade!

See U!

1 kommentar:

Vendela sa...

*skrattar* ojdå - det där spelet ska man akta sig för med andra ord! TV och takfläkt trasiga i stundens hetta *skratt* Man bör ha drulleförsäkring när man har det där spelet :-)

Hoppas du får sova bättre i natt! Man fungerar ju dåligt annars!

KRAM KRAM