måndag, augusti 10, 2009

Risnäset söndag

Det blev mycket fiske igår för barnen. Men en hel del bad med. (dock hamnade många andra barn med på de bilderna och eftersom jag inte frågat föräldrarna så vill jag inte lägga ut de bilderna.)

Vilken tur att de inte var en spegel detta. Då hade jag blivit grymt rädd
för min spegelbild. ;)



Alice hade med ett "akvarium" till fiskarna som skulle fångas.




Isac gav sig först ut på spaning med håven.



Och allt storebror (eller storasyster) gör, gör lillasyster med...




Sedan kom Isac på att man kunde åka båt efter pappa.
Så slapp man gå i vattnet. Smart idé!


Men fiskelyckan kom först när Isac ställde sig på bryggan.


Alla fiskar fick leva, de fick komma ner i vattnet nästan direkt. :)


Elina roade sig själv, med mycket sång. Underhållning på hög nivå! ;)

1 kommentar:

Malin sa...

Härlig dag på Risnäset :)
Läste det här inlägget för nån dag sen, o då tänkte jag att jag skulle skriva - kommer våra barn med på bild nån gång så behöver du ej fråga om lov utan det är ok att de läggs ut...