onsdag, juli 01, 2009

Ännu en underbar dag!

Men min stackars kropp säger annat. Solen tar hårt på mig i år. Svårt läge. Jag vill ju inte sitta inne heller. Och inte kan man ha på långärmad tröja i denna hetta. Soleksem. Härligt! :/

Riset och bad idag med. Alice fick med sig sin vän T. Väldigt uppskattat. Hennes bror kom cyklandes ut med. Barnen lekte och hade skoj. Barnens farbror P kom också ut och då blev de fiske från bryggan. Alla barnen turades om att få fiska. :)
Och visst fick de fisk. Alla nöjda och glada.

I eftermiddag har Alice varit hos sin andra kompis W och lekt! :) Behöver jag säga att Alice haft en rolig dag???? Fått leka med båda sina bästa vänner. Kan inte bli bättre.
Imorgon ska W följa med oss och bada om de blir fint väder. :)

Tog mig en kvällspromenad på drygt en timme ikväll. Elina fick följa med i vagnen. Blev extra tungt i värmen. Micke och barnen for och fiska och promenaden gick dit. Blev inte så många fiskar för dem.
(men barnen var nöjda med var sin fisk...)

Nu är gubben och springer. 22 plusgrader i skuggan. Phu!!!! Vill inte byta...
Vi ska ta och fika lite innan de är dax att göra barnen redo för sängen. Jag ska ta en kall dusch med. Känns som jag behöver en.... Svettig är bara förnamnet!

1 kommentar:

Vendela sa...

Ja nu är man ständigt svettig :-( Jag är såå less på värmen nu, längtar till lördag när det ska bli svalare och lite regn ;-)

Kram