söndag, juli 19, 2009

Fiskekväll! :)

Ikväll har hela familjen varit och fiskat. :)
Alla fick fisk-vilket betyder att alla var nöjda och glada. ;)
(Elina satt i vagnen och tittade på, nästa år kan hon vara med och fiska hon
också)



Jag fiskade bara en liten stund.




Och jag fick upp flera smååå firrar! :)




Min var större än Charlies fisk iallafall. Hihi!




Isac plockade upp fisk efter fisk.


Kvällens vinnare var dock Alice. Hon fick den största fisken. :)





Grabbarna for vidare och fiskade.
De fick sällskap av F som kommit hem från USA.
Vi brudar for hem. De fick bada. :)




Att det ska vara så roligt att bada?



Nu sover den minsta tjejen sött. Hon var trött.
Alice sitter bredvid mig och kikar på bolibompa på bärbara datorn.
Isac, Micke och F är och fiskar. Charlie kom nyss hem. Han var less på att fiska.
Isac kan nog stanna ute hela natten om han bara får. En riktig fiskarkille, de är han min prins!

1 kommentar:

Vendela sa...

Hej hej! Ja det var lite snöpligt att jag "bara" fick träffa en av er bloggers - Dorotea är tydligen större än man tror *skratt*

Ja vi kanske ska dra ihop en bloggträff nästa gång? ;-) Vi är ju en hel hop i vårt "gäng" :-)

Kramisar