tisdag, juli 28, 2009

Bra start på dagen!

kl 8 imorse slog jag igång min träningsskiva och körde ett "brännande pass för ben och rumpa". Och de bränner. Jag lovar! Haha!
Sedan blev de fika. Jag blir ingen människa på morgonen förrän magen är mätt. Då är jag glad med. ;)

Sedan bestämde vi oss för att åka till Strömsund en sväng. Med tanke på de regniga vädret kan man inte göra så mycket. En tur på båda sportaffärerna blev det. Fyndade ett par innebandyskor till Alice. Hon ska börja spela nu till hösten. :)
En tur in på Helenskläder blev det med. Där blev de en liten body till minsta brorsonen köpt! :)

Självklart besökte vi dollars innan vi åkte hem. Inte heller där handlades de nå mycket.
Var nog inte på shoppninghumör tro jag!

Sitter och funderar på om jag ska ta en promenad. Rör mig alldeles för lite numera. Men men... Ska planera middagen först. Så får jag se om jag tar mig ut sedan.

Ha en fortsatt trevlig dag! :)

Inga kommentarer: