tisdag, juli 21, 2009

Tacksam!

Jag är så tacksam över att jag har ett jobb där jag trivs! Tänk så många som går arbetslösa idag? Och jag som får gå och jobba, på ett ställe där jag trivs som fisken i vattnet dessutom!!!!

Dagen idag har gått finaste fint. Imorgon väntar en ny arbetsdag. Den kommer säkert gå fint den med! :)

Hemma hade de hänt grejer medans jag var borta med. Gubben kan bara han vill. ;) Tänk om de kan hålla i sej i 4 veckor? Då skulle jag vara glad. Hihi!
Skönt att komma hem och sätta sig vid bordet och äta med... Slippa laga mat för en gång skull. :)

Ikväll är gubben, Isac, Fredrik (och Monica?) och fiskar! Isac var eld och lågor när de skulle fara! :) Få vara ute med pappa gillar han. Att fiska dessutom... Hoppas att de får fina fiskar.
Kommer nog ett inlägg om det senare. Om inte ikväll så imorgon...

Nu ska jag mysa med lilla gumman. Alice ligger uppe och ser film med storebror Charlie.

2 kommentarer:

Vendela sa...

Ha ha - nej jag tror inte jag är gravid ;-) men jag förstår att det låter så :-)

Kram kram

Sanna sa...

Ja det ska man vara tacksam över att man har ett jobb som man trivs med... Och den familj man har så klart =)

Jag går och längtar tillbaka till skolan, måste vara något fel =) Jag som var så trött på den när jag slutade..

Hoppas du får en fin dag vännen