onsdag, juli 22, 2009

Svacka!

När de gäller träning och motion har jag verkligen kommit in i en svacka. Jag har inte varit ute på nån promenad...på 3 dagar. Visst rör man sig på jobbet. Men ingen motion över det. Vet inte vad det är. Men allt känns så jobbigt?
Visst, de blir så här varje år denna tiden. Jag vet. Men nog tusan ska jag väl ta mig ur detta med. Några kilo + lär de bli. Men jag får ta tag i det till hösten igen. Orkar inte just nu känner jag...

Så pepping till er andra duktiga som orkar. Jag avundas er...
Ikväll bli de tidig kväll känner jag. Trött i ögat-redan!!!!

Kram till er alla!

5 kommentarer:

Marianne sa...

Det är jobbigt men helt i sin ordning, ingen kan vara på topp jämt. Man måste räkna in dessa svackor som kommer med jämna mellanrum och förstör... ;)

Petra sa...

Hej!
tack för dina stöttande ord vännen!!! DU e en ängel =)
Så omtänksam o go.
Jo trots e aldrig kul. Fy fasen. Sen tror jag hon trotsar mer pga att hon känner av stämningen mellan hennes pappa o mig. Tyvärr.Ja mamma o jag har sån underbart bra kontakt. Hon e min förebild.
Massa kramar

Sanna sa...

Låter bekant det där.. känner likadant. Trött och ingen ork. Tur man travar fram och tebax till jobbet iaf. Måste skärpa till mig snart.. 37 dagar kvar! :) Kram på dig gumman.

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Sanna: Men du ha ju gjort de jättebra ju! Synd verkligen att du gått ner.
Här tror jag snarare jag går upp. Vågar inte kolla vågen! ;)
Bara att inse kanske att man inte alltid kan ligga på topp?
Kram på dej!

Vendela sa...

Till hösten kravlar du dig upp igen. Det är samma här - sommaren verkar ha en dålig inverkan på mig *skratt* Rör mig för lite och äter för mkt gott. På hösten brukar jag ha lättare för att sköta mig.

Styrkekramar