tisdag, juli 07, 2009

Grått och trist!

Ja, vilket skitväder...Blä!!!!!
(men man får väl vara tacksam för de 2 veckorna som de var fint kanske?)
Inte gjort mycke idag.

Tog mej en promenad på förmiddagen iallafall. Gick drygt en timme. Nöjde mig med det... Man blir som inte så sugen på att gå överhuvudtaget när regnet hänger i luften...
Var tvungen att besöka ortens optiker med. Mina bågar till glasögonen pekade åt alla de håll och kanter! ;) Snabbt var det fixat. Bokade även en tid för synundersökning. Har ont i huvudet ofta numera och de är väl lika bra att kolla upp det. Men gruvar mig för vad de kostar om de visar sig att jag har fått försämrad syn....

Annars har vi myst inne idag. For ner på jobbet och hälsade på en sväng. Lämnade av lite kläder till E som stora E skulle få. Hoppas han blev glad! :)

Ikväll har vi packat lite. Ska bli skönt att få komma bort ett tag. Se något annat.

Ha en fortsatt trevlig tosdagkväll.
Kram

1 kommentar:

Erika sa...

Hej vännen! Stora E hann inte se kläderna ikväll, då han toksomnade på vägen hem...men jag kan lova att mamman blev glad! Massor med fina kläder var de juh...å nu liger dom i garderoben redo att användas! Tack så mkt!