måndag, juli 20, 2009

Snart dax...

att återvända på jobbet igen. Efter drygt 4 veckors semester...
Har fått nåt vajsing i min nacke/rygg så jag hoppas på att de blir en lugn kväll.
Vi har sett på film från Elina föddes. Vilka minnen. Mammas bebis! ;) Nu är hon 1½ år och har en egen vilja.
(nyss bet hon sin storasyster i benet när hon inte fick som hon ville, gissa om mamman i huset blev arg då?)

Kan inte klockan ticka på nu då så jag kan bege mig? Drygt att bara sitta och vänta.
Ingen promenad har det blivit heller. Men jag cyklar iallafall till jobbet så lite motion bli de. Alltid nåt.

2 kommentarer:

Marianne sa...

Hoppas du får en bra start på det nya arbetsåret!!

Sara sa...

Bilderna var ju jättefina och nu ligger det fler bilder där och ännu finare dessutom :-D KRamar till dig vännen.