torsdag, juli 02, 2009

Kort och tjock!

Elina blir nog som sin mor. ;) Kort och tjock! haha!
Har just kommit hem från 1½ årskollen. Hon är tyngst av alla mina barn vid 1½ år. Men kortast.
12560 gr och 81 cm mäter gumman nu!
När jag kollade Isacs papper såg jag att han vägde 12070 och var 83 cm lång ca 1½ vecka innan han var 1½ år.
Alice vägde 10715 gr och var 84 cm lång vid 1½ år.
Roligt att jämnföra.
Så bara att konstatera. Elina är lik sin mor! ;)

Nu vilar Elina efter sprutan. Själv ska jag sola baksidan ett tag tror jag! ;)

3 kommentarer:

Vanja sa...

Söt tjej Elina :) kram

Sara sa...

Ja, det är nästan skrämmande vad tiden rinner iväg fort. Man får passa på att njuta för stunden :) Men just nu är jag bara glad att tiden går fort. Det börjar ju inte bli allt för länge kvar till oktober :)

Kram

Sanna sa...

Men Kia! Du är jätte fin och jag har sätt kort på dig du är fin som du är..

Det är bättre att de är för tung en för lätt, så har båda mina barn varit.. Då har det något att ta när det blir sjuka..

Hoppas spruta gick bra att ta för söta lilla Elina.. jag tycker det namnet är så vackert, skulle vilja ha det på min dotter om jag skulle få en =)

Sköt om dig nu vännen.. Njut nu övr sommaren så hörs vi när jag kommer hem..

Kramar om dig