torsdag, juli 09, 2009

Ont i huvudet!

Jäkla spänningshuvudvärk!!!! Jag blir galen... :(
Bad på paradisbadet blev det för hela familjen idag. Elina hade så skoj! :) Det var hennes första badning där. Hon mös i barnpoolen i de varma vattnet. Efter ca 1½ timme klev hon och jag upp. Vi gick ut på stan en sväng tills de andra badat klart.
Lunch intogs. Och alla var lika hungriga. Man blir grymt hungrig av att bada...

Sedan gick vi på stan en sväng till. Kolla in olika affärer. Barnen handlade lite.
Nu är jag och tjejerna på hotellrummet. Grabbarna skulle på ONOFF och kolla lite.
Bärjar bli hungrig igen jag. Sedan blir de mat!!!! (tänker bara på att äta tror jag) Haha!

Ha de bra alla som tittar in!
Kram

1 kommentar:

Vendela sa...

Vad mysigt ni verkar ha det :-) Skönt att komma bort från vardagen lite och slippa matlagning och annat tråk ;-)

KRAMIS