söndag, juli 05, 2009

Nä, inte det!

Jag struntade i dagens motion! Japp! Jag gjorde verkligen det. Har man ingen motivation för fem öre så ska man strunta i att utsätta sig själv för sådant man egentligen inte vill.
magen värker, huvudet och ryggen likaså. Varför blev man kvinna? ;)

Har iallafall gjort liiite nytta. Vi drog fram massa säckar med kläder. Hoppet var att finna kläder i strl 86-92 till Elina (som Alice hade när hon var i samma ålder) Vi hittade inte de. Men dock mycket annat! Så helt onödigt blev inte vårt letande. Alice blev så glad när hon fick ett par "nya" sandaler som passade precis. (ett par som Isac knappt använt)
Även en del av Isacs gamla kläder som Elina kan ha nu.
Och så en hel del kläder som ska skickas till Högland om E är intresserad? :)
(blir nog mer sedan när jag gått i genom lite till skulle jag tro)

Får leta vidare imorgon efter de jag letade efter. Nu har Elina fått lägga sig och de stora barnen är ute i husvagnen. De har bestämt sig för att de ska sova där. Spännande! :)
Får väl se hur länge Alice är där ute...Har en känsla av att hon snart kommer inspringandes. *skratt*

Själv ska jag ta en dusch och sedan krypa i säng jag med. Ska fortsätta att läsa boken som jag påbörjat idag. Läser nog ut den. 2 lästa böcker på 2 dagar är inte illa pinkat. (för en som sällan läser böcker numera, men nu har jag tagit mig tiden...)

Kram på er alla!

2 kommentarer:

Angelica sa...

Tänkte bara skriva och tacka för alla fina kommentarer som du skrivit :) Lika roligt varje gång jag loggar in på bloggen.
Kram

Erika sa...

Klart vi är intresserade! :) Fyy..hoppas nästan att det regnar imorron på min lediga dag, så man kan vara inne å lata sig med gott samvete! Kram