torsdag, juli 30, 2009

Jäkla skitstart!

Ja, på morgonen alltså. Fy säger jag bara...
Jag vaknade till och tittade på klockan. 6.30!!!! Paniiiik!
(brukar vakna kring 6 när jag ska jobba, och fara själv, nu när alla andra är lediga.
Jag försov mig med andra ord. Fattar inte? Måste ha sovit regält tungt... Stängt av alarmet. Utan att ens reagera.
Meeeen, på drygt 10 minuter befann jag mig på jobbet ändå. De kan vi snacka om snabba ryck. Hihi. Men oj så nyvaken jag kände mig när jag klev in på jobbet! Haha!

Slutade kl 17 idag. Trött i knopp och kropp. Gubben lagade middagen på myway. Mer onyttigt. Orkar inte bry mig. En promenad på lunchen med Erika blev det iallafall. Tack för att du hängde på. Borde dock ha tagot andra skor. ;) Har inte lite ont i mina hälar nu. Skavsår? Ja, visst!

De ser ut som att vi ska fara till Umeå imorn. Stanna över helgen. Men jag har ingen lust. Ingen energi över till det...

Kram

1 kommentar:

Vendela sa...

Neeeej! Finns väl ingen värre start på dagen än att försova sig!? Men tur att dagen är över nu då, eller hur?

Kram på dig!