fredag, juli 24, 2009

Oj oj oj!

Jag kan bara säga en sak. Skivan fungerade! OM den gjorde. AJ mina ben. AJ min rumpa! ;)
Träningsvärk till max. Härligt! :)
Dock vet ja inte vad som hänt med mitt högra knä. Jag har en känsla av att det inte riktigt gillar att träna lika mycket som mig??? Smärtan var inte nådig igårkväll. Ska försöka skaka till det med en promenad.
(men nu kom gubben och berättade att de spöregnar ute....SUCK!!!)

Ner och få i sig lite fika!
Glöm inte att säga grattis till alla vid namnet KRISTINA idag. ;)

5 kommentarer:

Therese sa...

hi,hi Grattis på namnsdagen! Hoppas ditt onda knä ger med sig. Kram!

Vendela sa...

Grattis Kristina! :-)

Britt-Marie sa...

Grattis på Kristinadagen.Kram

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Britt-Marie: Tack tack! :)

petra sa...

Oj va duktig du varit.
Jag måste börja komma igång igen så e de bara...
Nej hon trotsar inte hos pappa alls! Men där får hon göra precis vad hon vill. man får välja exakt vad man vill äta där, vill hon inte ha de så gör han ngt annat!! Sen e hon ju bara dr varannan helg så de blir ingt trots där.
Känner idag att jag snart inte orkar mera... har ingen ork, inget tålamod allt känns bara skit... flåt... men de e jobbigt...
Men på måndag ska hon till pappa 14dar... hur de nu ska gå...
tack för alla fina ord.
kram