måndag, juli 13, 2009

Jag finns kvar...

Bloggtorka lider jag av. Känner att jag inte har så mycket att tillföra just nu.
Hoppas att jag börjar känna att det är roligt snart igen. Annars lägger jag nog ner bloggen.

Hur som haver så är det Doroteamarknad i dagarna 3 nu. Vi har varit ute och kollat en snabbsväng. Innan var jag till optikern och kollade synen. De var som jag misstänkte. Mitt brytningsfel har blivit värre. Därav min huvudvärk. Tur man kollar upp det...
Hade grym tur iallafall. :) De var halva priset på bågar just nu så de blev inte såååå dyrt. *pustar ut* (är inte billigt med glasögon, men jag måste ju ha dem...)

Micke har varit och hjälpt till med öltältet så nu är de på plats.
Det lutar åt att jag följer med mina tjejkompisar ut en sväng och kollar läget.
(Hade inte så skoj i lördags så jag hoppas att de blir roligare ikväll)

Kram till er alla!

2 kommentarer:

Vendela sa...

Hej på dig! Jag såg varken dig eller någon annan "bloggare" på marknaden idag - men hoppas vi stöter på varandra något under veckan :-) Skulle vara så roligt :-)

Många kramar

Petra sa...

NEJ du får ej lägga ner din blogg! Snälla snälla...
Tack för kramarna!
Kram tillbaka!
Hoppas du haft en bra dag idag