lördag, juli 04, 2009

Sista uppdateringen för lördagen...

Jag gick ut på en promenad efter jag skrev sist! Fick med med lilla mamma. (dock cyklade hon bredvid men de var roligt med sällskap)
Gick runt järnvägsgatan. Ca 50 minuter i rask takt. Härligt!
Åt alldeles för mycket till middagen. Vi grillade. Som vanligt trodde jag nog att de var de sista jag skulle äta. (eller något sånt)

Ikväll for M och barnen ner till "å-bron" och fiskade. De nappade mycket och barnen var så glad när de fick fisk. :)
Jag tog Elina i vagnen och promenerade dit. Ett försök att skaka ner middagen. Var tungt att gå men ner kom jag och hem med. ;)
Tror de är drygt 6½ km att gå så de blev ju en bit.

Nu har lillan badat och fått lagt sej. De stora är nere med pappan i huset.
Jag ska vänta tills Elina har somnat så ska jag med gå ner till dem.
En lugn lördagkväll hos familjen Svanberg.

Kram till er alla som tittar förbi.
(även om ni inte skriver något)

2 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej!
Länge sen jag kommenterade hos dig, hoppas att jag är förlåten :O)
Hoppas även att ni har det bra i sommarvärmen. Må så gott. Kram

Vendela sa...

Kram på dig med! Du är så duktig med dina promenader!! :-)

Natti natti