söndag, juli 26, 2009

Regn, yr i skallen och trött!

Så var denna arbetshelg slut. Har gått finaste fint att jobba. Men mitt huvud är tomt känns de som. Skulle behöva "tippa i säng" som E sa. *skratt* Meeen de går inte. M for iväg med grabbarna och fiska. Jag och tjejerna är hemma och tar det lugnt.
Elina är mammigare än någonsin och jag förstår henne. Först har hon mamma hemma i 4½ vecka... För att sedan knappt se mig på en vecka. Mammas lilla gumma.
Nu är de Pippi på bolibompa. Alice sitter som klistrad.
Elina däremot...Hon springer runt i soffan. Överskottsenergi? Mmm.

Snälla, tänk om de kunde bli liiite bättre väder nu. Jag begär inte att de ska vara 25 grader och strålande sol. Men om de åtminstonde kunde vara uppehållsväder?
Tänk så mycket roligare de vore?
Inga promenader har de blivit. Men man springer väl på rätt bra ändå om dagarna...

1 kommentar:

Vendela sa...

Ja, det var en konstig sommar det här. Sade just till sambon att det känns som att vi är i slutet av augusti redan och att det börjar bli höst...nog för jag älskar hösten men vill inte ha den ännu tack ;-)

Kram o godnatt