tisdag, juli 14, 2009

Mycke skratt!

Men gisses så jag skrattade igår. Har nog inte haft så roligt på väldigt länge.
TACK brudar för trevligt sällskap. :)
Tågresan var bland de roligaste man gjort på bra länge. Vi skrattade och sjöng och skålade. Ett tag kändes de som man åkt tillbaka i tiden och blivit 15 igen. Hihi!!!

Klev upp strax efter 8 imorse. (efter 5 timmars sömn) Fikade och sedan begav jag mig ut på en 45 minuters rask promenad. Härligt! :)

Varit en sväng på marknaden med. Köpte munkar. Fikade på fiket. Träffa massa folk och surrade.

Mina glasögon var redan klara idag!!! så jag hämtade ut dem med. Lite pengar fattigare blev man. Nu hoppas jag att jag slipper ha ont i huvudet på ett tag framöver. Man kan verkligen kalla de snabba ryck... Kolla synen igår och får glasögonen idag. De var inte illa! :)

Elina sover, M är ute och springer med sin bror och de stora kidzen är nere.
Ska gå och hålla dem sällskap! :)

1 kommentar:

Sara sa...

Jaaa, det var riktigt roligt :-D Måste göras om. Tack själv. Kramar