torsdag, juli 23, 2009

Jag kravlar mig sakta upp...

Från de svarta hålet med massor av godsaker. Jag börjar se toppen av den stora godispåsen...Igen!
Var ner på affären imorse och handlade. Hittade en träningstidning som jag impulsköpte. De följde med en dvd. 17 minuters ben och rumpövningar skulle de vara.
Tänkte att de inte kunde vara jobbigt! Hallå??? 17 minuter????
Satte in skivan i DVDn och började...Jag kan lova. De var jobbigt.... Svetten sprutade och mina ben var som gelé sedan. Körde ca 25 minuter. De räckte. Oj oj oj! (jag startade alltså om skivan en gång)

Kommer absolut att använda mig av denna skivan. Dagar då man känner att man inte gjort något, dagar då man inte orkar åka till gymmet. Dagar som idag-då de fullkomligt öser ner regn från himmelen.

Trots de dåliga vädret så tog jag Elina i vagnen och begav mig på en timmes promenad med svägerskan. (Och lille E)Vi såg ut som dränkta katter. Haha! Men vi kämpade på bra. :)
Tack för sällskapet! (de regnade knappt när vi började gå. Sedan öppnade sig himmelen snabbt)

Nu är jag nyduschad. Tjejerna myser framför tvn. Alice kom hem för en stund sedan. Hon var och fiskade med pappa och bröderna. (men då hon tyckte de regnade för mycket ville hon hem...)

Kram på er alla!

2 kommentarer:

Marianne sa...

Vad var det för träningstidning?? Jag gillar hemmaDVDträning :) Å nån ben och rumpa har jag inte.
Kram

Sanna sa...

hej vännen! Vad fin bloggen blev =) jag brukar också köra en sådan skiva när jag inte kommer iväg och de tar vill jag säga.

Vad bra att du tog dig ut på en promenad.. det är ju så skönt efteråt tycker jag..

Hoppas du får en bra helg

Kramar om