torsdag, mars 19, 2009

...

Jag tänkte verkligen ta mina tjejer på dagis imorse. TROTS att de hostat båda 2 hela natten. Vilken mamma är jag då? Som låter jobb gå före barnen????
Men droppen blev när jag såg att Elinas ögon klibbat igen när jag väckte henne. Då fick det vara nog. Vi blir hemma idag!
Försöker få tag på jobbet. Men ingen är på plats ännu. Har ont i magen. Vet hur jobbigt det är när någon är borta. Någon annan får mitt jobb med. Som redan har nog med jobb. *suck*
Dagen började inte bra....

Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vem tackar dej om du går på jobbet och barnen är sjuka??? Det skulle vara chefen då! Men barnen är väl viktigare?!Så tänker vi på mitt jobb, va hemma med gott samvete :)
Ha en bra dag.
Maria

Anonym sa...

Jobbigt med förkylningar! Alfred har oxå åkt dit, massa feber och slö... hoppas det ger sig snart! Ett besvärligt jobb på det viset att vi verkligen behövs! Men lojal ska man ändå alltid vara mot sina barn!
Krya på er!
Marianne

Anonym sa...

Ja fy... vet precis hur du tänker, men ingen tackar dig - barnen går först! Kra på er min vän Kramar.

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Maria: Nä, det är sant! Sjukt att man tänker så...

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Vanja: Jo, de på jobbet tackar en! ;) Nä, men jag vet vad du menar! Tur de löste sig lite iallafall. Kram min vän!