torsdag, mars 26, 2009

Duktiga barn!

På dagiset Smulan, på Alice avdelning Bofinken, hade de ju café idag! Och barnen hade gjort såååå god blåbärspaj! MUMS!
Tack snälla ni för att ni ordnar café! Det är lika trevligt varje gång att komma!
Vi stannade en timme för barnen lekte och ville inte hem.

Sedan hade vi sådan tur att bli bjuden på sallad av världens bästa mamma och pappa. Tack snälla ni!!!!

Efter allt fika idag så kände jag att jag behövde röra på mig så jag for och styrketränade 50 minuter. *duktiga mig*
Jag känner att jag verkligen är på G nu.
Orkar jag så ska jag fara och köra ett pass på lördag igen!

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va mysigt med cafe så. Bra ide ju. Ja visst är barnen de bästa som finns. Va trist liv det hade varit utan dom. De är dom som gör livet värt att leva.
Jag förstår att du vill ha din ängel tillbaka. Måste vara hemskt. Tror inte man kan förstå om man inte varit i samma sits sj. Lider med dig.

Va duktig du e som tränar så.

Kramar

Anonym sa...

Jätte rolig ide somsagt. Kanske man skulle lägga upp som förslag på mitt jobb. Kul för både barn och vuxna.
Lite annorlund och roligt att bryta vardagen med.
Jo visst sätter barnen sina spår på ens kropp. Men de e dom guld värda =)
Alla mina bristningar på magen känns som bortblåsta när man tänker på vad man har fått i gengäld.
Nu ska jag strax sova. E så trött idag.
Kramar
& natt natt