söndag, mars 29, 2009

Helgen över!

Så var denna arbetshelg över!
Härligt att ha det gjort. Arbetsdag imorgon med. Hur ska man orka upp? ;P
När klockan ringde imorse så trodde jag att det var ett skämt? Jag kunde väl aldrig ha sovit något? Men jo. De få timmarna som jag fick sova hade gått...
Hela dagen har varit konstig. Sedan fick jag ju jobba en timme längre i eftermiddag. (pga personalbrist) Dessa jäkla insbesparningar står mej upp i halsen snart!!!!!
Istället skulle jag få börja kl 8 imorn? Men hallå? jag lämnar ju barnen på dagis och skola å då far jag ju på jobbet sedan. Får väl lägga mej och vila en timme då.

Nu far gubben på möte och jag har massor (för ovanlighetens skull) att göra. Alla sängar måste renbäddas, allt ska ställas i ordning inför morgondagen osv...

Ses kanske senare. Kram

1 kommentar:

Amanda sa...

ja du kia, du är inte ensam om att tycka att dessa besparningar inom äldrevården och hemtjänsten står en upp i halsen. jag fullkomligt spyr på allt vad ekonomi och budget heter för tillfället..blä..att dom bara ska dra in och aldrig tänka på de äldre, de är ju dom som drabbas...//Amanda