söndag, mars 22, 2009

Nu väntar sängen!

Tvätten är vikt. Depremerande dock att det finns lika mycket tvätt i tvättkorgen igen! *suck* Jag som tvättat hela helgen. Men fort är det gjort när de finns tre barn i huset och 2 vuxna. Barnen fick ju byta kläder inför morgondagen. Och vi vuxna gör ju detsamma. Bara att starta en ny maskin. *suck*
(men man ska inte klaga. Nu har vi ju både ny tvättmaskin OCH tumlare. Så de är ju roligare att tvätta iallafall)

Barnen sover gott och nu gör jag dem sällskap. Tror alla barnen somnade inne hos oss. Micke får bära över de stora till sina sängar sedan...

Imorgon startar en ny arbetsvecka. En bra sådan. Jobbar dag imorn, kväll på tisdag och slutar tidigt på onsdag! Sedan ledig 2 dagar inför jobbarhelg! :)

Sov så gott allihopa!
Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh ja tvätt e så drygt. MEn de kommer till på köpet när man har barn. =)
Jo min Mikael e så go.
Får be din oxå att gästblogga =)
Ha en fortsatt bra söndag.
Ta de lugnt i tvätt berget nu
KRamar

Anonym sa...

Mmm tacosgratäng lät gott. De får jag prova ngn gång! Ja visst verkar de lite skumt de programmet? Tror inte alls på de.
Kram

Anonym sa...

kan du inte lägga ut receptet på din taco gratäng? blev lite nyfiken på den. ha en bra vecka med..//Amanda

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Nu har jag dragit igång en ny tävling o denna gången i samarbete med me&i..ett finfint presentkort ligger i potten:

http://uj76.blogspot.com/2009/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_23.html

Kika gärna in o ha en riktigt braig dag =)