torsdag, mars 19, 2009

Det blev inte 1 glas vin!

De blev 1½. Fy på mej! *skratt* På en torsdag? Ja! Tänk er! ;)
Nu har jag hoppat i säng. Underbart! Hoppas på en bättre natt! Just nu sover ALLA barnen och INGEN hostar! Rena himmelriket. Men- de brukar ju komma först vid 23 tiden. Vi får väl se i natt!

Glömde skriva tidigare att barnen hade haft det jättebra hos mormor och morfar! Som ALLTID. Jag är så tacksam för att vi har dem! Vet inte vad vi skulle ha gjort utan dem? De ställer upp i vått och torrt! Och jag älskar dem så mycket. Även om jag är dålig på att säga det till dem. Jag vet att både mamma och pappa läser min blogg. Så då passar jag på att skriva det här! TACK för att NI finns...
Vi fick våfflor hos mamma och pappa när vi slutat jobba, jag och Micke. Gott gott! Tack så mycket!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett glas vin brukar ta bort de värsta minnena av jobbiga dar, vi drack vin hela vår första husvagnssemester för flera år sedan var full av de. Bråkade hela dagarna och drack vin på kvällarna, minns de som en underbar semester haha :P
Skämt å sido, stackars lilla Elina, tycker hon har öronfluss för jämnan...
Alfreds feber ligger stadigt kvar mellan 39 och 40, men han är vid gott mod så jag hoppas de går över utan att bli något mer!
Krya på er!