torsdag, mars 19, 2009

Hälften löst!

Mamma tar barnen från kl 12 idag! Vad skulle jag göra utan henne? (och pappa)
Det löser sig på jobbet på förmiddagen och jag jobbar själv eftermiddagen. Alla nöjda och glada. (hoppas jag)
Har just pratat med en sköterska på sjukan. Har fått tid för Elina. Ska komma ner och kolla hennes öron. Hur de är egentligen. Tycker hon är så gnällig. Regält förkyld är hon ju och snoret bara rinner. Ögat ser lite bättre ut nu iallafall. Jaja, det kostar ju inget att kolla iallafall. Så de är lika bra innan helgen.
Undrar vilken dr vi får träffa idag då???

Jag är så trött, men de vet ni ju redan. Känns som om det är de enda jag skriver om numera. *suck* Men så är väl livet som småbarnsmamma.
Idag har många tankar farit runt i mitt huvud. Vad ska jag göra? Vad blir bäst????

Tack min gumma som står ut med allt mitt gnäll fast du inte är pigg. Men du vet vad jag menar och det känns skönt att du finns. Tycker om dej!

Kram

Inga kommentarer: