fredag, mars 27, 2009

Mina köp för dagen!

Detta var vad jag skulle köpa idag. Eller. Den röda jackan skulle jag köpa! Haha! Men så råkade det följa med en jacka till. Sportringen är här på mb idag. Jag bara inte kunda låta bli. Bra priser tyckte jag att det var med. Å det var länge sedan jag köpte mig en jacka. Så då kanske jag var värd 2???





Detta lär nog vara första och sista gången jag lägger ut en outfitbild på mig själv. Ok?
Men det var liksom svårt att visa själva jackorna om jag bara hade knäppt kort på dem.
Ursäkta bakgrunden. Haha!



9 kommentarer:

Anonym sa...

Så snyggt!! kram

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Vanja: Tack vännen! :) Kram

Anonym sa...

Jätte fina jackor... Du passar bra ibåda... Skönt med vindjacka...

Anonym sa...

Han är nog så tacksam över att du är hans så han unnar dig det...

Kramar om

Anonym sa...

Du har blivit jättesmal! Supersnyggt!

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Emma: Skratt! Tycker du det? Vet inte om jag kan hålla med om det men tack ändå! ;)
Kram

Anonym sa...

Jag provade den röda jackan igår!
Jätte fin men det blev inget köp. Hade siktat in mig på en annan men det va ju så dyr!
Snacka om att det är skilnad på inkomsten nu =p
Men va gör man inte för att kuna va hemma med Sam så länge som möjligt!
Handla jackor får jag göra sen i livet =p
Men du va jätte fin i båda två!

Kram

Anonym sa...

jätte fina jackor kia :D vad fick du ge för dem? //Amanda

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Amanda: 299 för den röda och 399 för den blå! De skulle ha kostat 800 resp 1000 kr. Så jag tyckte att det var fynd! ;)