lördag, mars 21, 2009

Bra jobbat Dorotea!

11-6 slutade matchen mot Umeåcity/2! En riktigt rolig match! Dorotea ledde med 5-0 efter flrsta perioden. Sedan blev det lite oflyt. Inför tredje perioden stod det 7-4... Men Dorotea gick i från i 3:e och målen rullade in! Härligt att se grabbar! :) Snäll som jag var så filmade jag lite av matchen så gubben får se sedan. Tyvärr är klippen så stora. Annars hade jag visat dem här!


Bion hade varit bra men lite läskig! (enligt Alice) De såg "Sagan om Desperaux".

Det är roligt att de visar bio här i lilla Dorotea. Synd bara att de kommer så få besökare varje gång. De lär väl bara vara en tidsfråga innan de slutar visa bio. Tråkigt!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen! den filmen skulle jag vilja se, men inget för Anthon kanske..

Jag tror alla äter i Pizza i helgen, man blir ju sugen... Jag har inte ätit köpt pizza på två år tror jag..

Hoppas du får en fin lördagkväll..

Kramar om