fredag, mars 27, 2009

Rena och trötta!

Ja, så var vi hemma igen från badet! Iallafall jag och Elina. De stora och gubben är och hämtar storebror på bussstationen.
Typiskt att jag jobbar hela helgen då han är här. Igen. Men men. Så är det när man jobbar helger. (meningen var ju faktiskt att han skulle komma förra helgen då jag var ledig, men är man snart 15 väljer man ju själv)

Blir tidig kväll känner jag. Så man orkar upp imorn.
Elina börjar bli trött hon med. Så där blir de ingen sen kväll heller. Att bada tar på krafterna...

Kram på er alla!

3 kommentarer:

Therese sa...

Ha, ha ja de skulle bli bra brydd om du släckte för dem *fniss* Snygga jackor du investerat i - dem var du värda! För sedan man får barn så handlar man inte direkt mycket till sig själv...

Ska nog ta mig ett glas vin nu - alltid retar det någon ;-)

Kram kram

Anonym sa...

Låter skönt med tidigt isäng. De blr de här oxå.
Jo vårt pyjamas party blev super mysigt trots allt!
Tack vare era fina kommentarer så fick jag ny energi. tack!
Ha en underbar kväll (sovandes)
Och ha en bra dag på jobbet imorgon.
Kramar

Anonym sa...

Brukar vara så ha ha ha
Att man sitter längre än man ska vid datorn och blir super trött bara för de.
Men nu ska jag stänga ner.

Kram
Sov gott