söndag, mars 22, 2009

Slut!

Nu var denna veckan slut. Söndag. Veckans mest jobbiga dag! Blä!
Då går man bara och väntar på att måndagen ska komma.
Klev upp innan de andra imorse och hann dammsuga och skura nere. Det var välbehövligt vill jag påstå. Dammsuga gör jag mest varje dag. Det går snabbt. Skura blir nog bara en gång i veckan. (men de borde göras oftare) Med hund, katt och 3 barn i huset blir det allt annat än rent, om ni förstår vad jag menar! Skratt!

Nu är alla i familjen nere. De fikas för fullt. Då återstår bara vad man ska hitta på resten av dagen. Kallare ute nu. -11 grader tror jag det var sist jag kollade. Mulet och trist. Kanske ska ta på mej mer kläder och ta en promenad?
Då kanske jag är på bättre humör sedan? Kanske! ;)
Vi får se...

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du får en härlig dag!! Kram från oss!