tisdag, mars 31, 2009

Så var det dax igen!

Ja, jag börjar bli less på att säga detta! Men här kommer det:
VAD VAR DET JAG SA????
Visst hade hon öroninflammation. Hur kan detta vara möjligt? Hennes penicillinkur avslutades i lördags!!! Jag blir galen.
Tycker så synd om min lilla skrutta...
Läkaren var iallafall jättebra. :) Han tog oss verkligen på allvar... Även hennes hosta som hon alltid får så fort hon blir minsta lilla förkyld!
Han trodde mycket väl att det kunde vara förkylningsastma så det ska hon också få hjälp med. Äntligen någon som lyssnar! Alice har samma sak...Men ingen lyssnade de gånger vi var ned med henne.
Nu ska lillan äta en nya kur med penicillin. 3 gr om dagen i 7 dagar. Jag blir hemma med henne.

Kram

3 kommentarer:

Petra sa...

Nej! Va trist. Men bra att ni kom till en bra läkare. Alltid skönt med ngn som lyssnar.
Krama om henne från mig.

Sanna sa...

mEn vad träkigt! Hoppas hon blir piggare nu iaf. Stackars gumma. Ja, man vet hur läkarna här i Dorro är.. värdelösa för det mesta! Krya på er! Kram

Therese sa...

Stackaren... det går verkligen troll med sjukdomar å Elina :-( Hoppas hon kryar på sig!

KRAM