måndag, mars 30, 2009

Fullspäckad dag!

Dagen startade halv 6 hemma hos vår familj. Trötta barn och trötta föräldrar! Lämning av Isac på fritits. Gubben på jobbet och sen tjejerna på sitt dagis. Gick smärtfritt! Snälla barn! :)
Sedan for jag upp på mb och simmade 800 m! Nä, jag har inte blivit tokig! ;) Men jag jobbade ju en timme över igår som jag fick ta igen idag. Orkade inte ändra tider för barnen på skola och dagis för en enda timme. Och nu fick jag ju en stund för mig själv.
Men oj så varmt det var i vattnet! Tungt att simma. Men det gick bra! Jag var stolt över mig själv. Snabbduscha och sedan direkt till jobbet!

Slutade kl 16. Hämtade upp tjejerna. In på affären snabbt, hämta upp gubben och sedan sonen. Hem, laga lite mat snabbt. Äta och sen i väg igen!
Innebandyträning för Micke och Isac. Jag styrketränade och Alice var med mig stundvis och med kompisar stundvis.
Lillasyster var hos mormor och morfar!

Nu ligger alla barnen...
Undrar hur natten blir? Elina har sådan hosta!

Kram

1 kommentar:

Petra sa...

Va du e duktig. De e så skönt att simma. Men så dyrt här.
Ja havet e såå mysigt att gå till när man behöver skingra tankarna.
Usch snö de e man trött på nu. Säger jag som knappt har haft ngn =)
Kram