söndag, mars 15, 2009

En låååång dag.


Känns som denna dagen är väldigt lång. Kanske för att jag snart varit vaken i 12 timmar. Och sovit alldeles för lite innan dess. Men men...

Gubben börjar se lite piggare ut iallafall. Alltid något.

Jag har verkligen ätit MASSA onyttigt denna helg. Skärpning. Fortsätter jag så kommer jag rulla fram. Fy, hemska tanke!!!!

Imorgon är det måndag igen och då ska jag och tjejerna mysa. Känns skönt att få vara ledig en dag till. Troligtvis blir de ett besök hos söta S och hennes M och W... Och fika gott! Jaha, där sprack den nyttiga veckan direkt. Haha!


Nu ska jag strax bada alla barnen...Så de är rena och fina igen. Just nu ser Elina ut som hon ätit med hela kroppen. (vilket troligtvis är just vad hon gjort)

Hon är för go. Hon går omkring och pratar för sig själv.


Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha - det där droppet var inte så dumt, kan man behöva alltsom oftast :-D

Min lilla goding sitter också och badar just nu :-)

Kram

Anonym sa...

Ja, knepigt det där:P Innan man visste om days.nu klarade man sig i flera veckor och man hade inte missad nått alls. Nu är det bara skönt att ladda ner och titta på när man har tid:)

Anonym sa...

Hihii tänkte mest på vilken tid de måste ta att bada alla barnen. Det taren timme för en för mig =)

Hoppas du fått en fin helg med familjen. Tack för att du skriver hos mig. Tänkte lägga in dig så jag hittar dig..

Kram