onsdag, mars 18, 2009

Jobb, bad och hosta!

Dagen gick superbra! Många skratt och så fick jag lunchsällskap! Ibland skulle man kunna tro att vi inte är klok nån ut av oss. Haha! Men roligt har vi? Eller hur? Ett glatt gäng på mitt jobb. (vilket gör jobbet ännu roligare)
Får se hur det blir imorgon. Hur natten blir. Sover inte tjejerna så blir de självklart inget dagis. De orkar de aldrig. Så jag avvaktar med att meddela jobbet tills imornbitti...
Har jag tur så hostar de mindre i natt! *hoppas*

Ikväll for jag och Isac på badhuset! Ville göra något ensam med honom med.
Vi hade roligt. Lekte lekar. "vem kan ta bollen"! Undrar vem som hade roligast? Vi vuxna eller barnen! Haha! Varmt och skönt i vattnet med. Vilket var skönt för min ömma rygg. 33.4 grader! Underbart!!!

Tjejerna har ingen direkt feber nu. Men de hostar tills de är röda i ansiktet och nästan kräks. Låter hemskt. :( Kan de inte bli sommar nu och alla förkylningar försvinner??? Vore inte dumt!

Nu ska jag gå upp till sängen. Se på tv och mysa. Barnen ligger...Förhoppningsvis sover de snart med...
Kram

Inga kommentarer: