fredag, mars 20, 2009

Till en vän...

Jag har många vänner. En handfull RIKTIGA vänner. Det finns en speciell människa som vet ALLT om mig. Som jag kan säga ALLT till. Som jag litar på till 110%.
Jag är så glad över att vi lärde känna varandra. Vad skulle jag göra utan dej? Vi är lika på många sätt. Kusligt lika ibland. Vi tänkersamma sätt, vet hur den andra mår. (utan att man behöver säga något)
Du betyder så mycket för mig. Och jag tror att du vet vem du är! Jag älskar dig (som en vän såklart;)
Hittade en dikt som jag ville ge dig! Som jag tycker passar in...

Du är samtliga färger på livets pallet.
När något känns fel kan du vända det rätt.
Du kan sången och texten i all min musik.
För mig är du helt speciell och unik.
Ja du har blivit min vän och jag vet var du står.
Det är du som finns kvar när de andra går.
Jag önskar dig enbart lycka i livet.
Men ber dig att inte ta allting för givet.
Men en sak är säker, det lovar jag dig.
Att alltid ska du vara viktig för mig.

Kraaaaam

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh va fin din blogg är..
Ska fixa ny desing på min men vet inte hur den ska se ut:)
Vill ha alla barnen med så klart..

Stackars liten Elina, har hon lika ont som mig så usch...blir pencillin nu och massa värktabletter..om det är ok när man ammar så klart.
Trevlig helg

Anonym sa...

så rörd... tycker dsamma om dig min vän... kramar om!!!