onsdag, mars 25, 2009

Varmt i vattnet!

Så underbart skönt det var att bada ikväll. Vi badade hela familjen. Elina var så glad över att få bada. Men att gå in i duschen är inte lika skoj. Tur morbror K satt och tittade på inne i badhuset så han kunde passa Elina medans jag fick duscha. Svårt annars...

Dagen har gått bra. Fick ha friskvård sista timmen på jobbet. For hem och hämtade träningsgrejerna och for upp på mb. Körde 50 minuter styrka. Härligt!
Gick superbra att träna. Känner att jag orkar mer och mer. Det går med andra ord frammåt! :)

Halv 2 var det utvecklingssamtal med Isac och hans fröken. Blir så stolt över min pojke när jag hör hans fröken berättar. Han är så duktig. Mycket som har hänt den sista tiden. Många framsteg! Tänk vad underbart att just jag fick bli hans mamma! :)

Nu har barnen hoppat i säng. Och tror det eller ej. Jag ska göra detsamma!
Trött som få. Imorgon blir det mys med mina tjejer. (och Isac med när han kommer hem)

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Kia!
Roligt att få läsa om er allihop! Och se kort på dina småttingar! Elina är då sååå lik dig!
Här har vi haft kalas nu sedan i lördags, guben fyllde 60 år i går tisdag!
Kram

Anonym sa...

Va underbart allt låter. Och vilken underbar inställning du har "va underbar att just jag fick bli hans mamma"
Va stolt vännen!!
Sträck på dig.

Mysigt att bada.

Okej, ja de är ett tufft jobb väl inom hemtjänsten. Och väldigt dåligt bet för det man gör. Men skönt att du trivs. Sov så gott.
Kramar

Anonym sa...

Vi hade utvecklingssamtal idag oxå. Och jag är sååå stolt över Melvin. Han är en stjärna på att läsa och skriva!
Vilka duktiga söner vi har!

Kram