lördag, mars 28, 2009

Vilket skitväder!

Haha! Idag låter det mesta negativt hör jag. Men så illa är det inte.
Micke och de stora for på badet iallafall. Jag och lillan promenerade dit. Vägen dit gick bra. Men hem...Så hade snöovädret kommit igång. Fy oxå! Jag vill ha sommar! NU!!!!!!!!!!!!

Sitter och funderar på om jag ska orka träna något? Lutar som en slappareftermiddag. Har ju iofs en träningscykel som står och samlar damm i sovrummet. Men de kan den få göra idag känner jag! ;) Man måste få vara lat ibland med! Gick ju en väng iallafall. Alltid något! ;)

Ha en fortsatt fin lördag!
Kram

2 kommentarer:

Petra sa...

Hej!
Stackare de låter tufft. Hoppas du har en bra dag på jobbet iaf.
Stora kramar från mig & lillan

sanna sa...

Här har det snöat hela dagen, börjar bli trött nu på det här. Skönt att komma till Skåne, där sitter de väl redan och fikar ute på servering...

Kram