fredag, mars 27, 2009

Varmbad ikväll!

Om någon timme lite drygt åker vi ner och intar den sååå onyttiga fredagsmiddagen på myway! ;) Standard på fredagar. Så när vi kan (då jag inte jobbar) så äter vi där innan vi åker till badhuset. Ser fram emot mitt skrovmål med varm ost till. Känner mig redan hungrig! Haha!
Jag tycker som så. Att om man försöker äta rätt bra under veckorna så får man unna sig gott på helgen. Och det ska jag alltså göra idag. För nu är ju helgen på ingående. För dem som är lediga iallafall!

Kram på er alla!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter mysigt att ha de som standard.
Ja jag e oxå extremt morgon trött men lillan e såååå morgon pigg. Tyvärr.
Men men

Ha en underbar mys kväll
Kram

Anonym sa...

Ha ha ja prinsess tiden går väl an. men trotsen... ahh pust.

Men skönt att höra att man inte e ensam. Men de jag hatar me trotsen e att nära jag säger exempelvis rör inte den boken ja nog fasen ska hon röra den 3 el 4 gr och titta mig rakt in i ögonen. O sen bli jätte arg när man säger till henne rejält.

Ja de verkar som hon ska bli sjuk. För hon brukar bli extra trotsig när hon ska bli de.
BAra att avakta och se

kramar

Anonym sa...

Hi hi - vi har också sedan länge en onyttig fredagsvana - vi kör alltid hämtmat i form av pizza/hamburgare/kebab då :-)

Men det är ju så gott och så skönt att slippa laga mat :-)

Ha nu en riktigt fin helg!

KRAM