onsdag, mars 04, 2009

Något som katten släpat in...

Så känner jag mig idag. Eller som en urvriden disktrasa. Känslan av att man varit på världens brakfest och varit uppe sent. Ja, ungefär så.
Men så är inte fallet. Det var bara en jobbarkväll till kl 22. En orolig Elina som sov dåligt och var vaken flera timmar under natten. Blir tokig snart!!!!!

Idag vill jag inte göra någonting...Men jag måste fara och jobba ikväll. Fick byta igen! Snälla arbetskamrater som ställer upp! :) Börjar kl 17 ikväll. Känns väl lite drygt med 4 kvällar samma vecka. Men vad gör man inte för ekonomin????
Imorgon är jag ledig. Så även Micke. Gissa vad jag ska göra? Jag ska SOVA! (Jag rymmer från huset om jag inte får det.) Min kropp skriker efter sömn. Ett migränanfall är inte långt borta heller...

Nä, om man ska göra nån nytta hemma kanske?
Nä, idag blir det bara att umgås känner jag...

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men gumman... Jättekram! Hoppas verkligen att du får sova. Skitjobbigt. Här är det likadant.. vad less man blir. Men jag behöver inte jobba iaf än. Räcker med allt här hemma och skolan. Kramar!

Therese sa...

Vilken maraton vecka det blir för dig :-( Nu är du verkligen värd lite sömn. Stor kram till dig för att du kämpar på, samt till sjuklingen å de övriga barnen från mig och en jätte trött Svea - dagis tar verkligen på kraftera ;-P

Anonym sa...

Nämän din stackare - ta nu verkligen och passa på att vila upp dig i morgon - tur att gubben din är hemma oxå då!

Sänder en stor styrkekram till dig.....swoooooosh!!